Login firme   Inregistrare Firma
Servicii

ContCert Plus pune la dispoziţia clienţilor săi trei tipuri de servicii:

 

  • Contabilitate;
  • Personal-salarizare;
  • Consultanţă, asistenţă ÅŸi rapoarte de analiză economico-financiară ÅŸi fiscală.

 

Activităţile incluse în serviciul de contabilitate sunt următoarele:

 

  • Înregistrarea documentelor primare în conformitate cu normele legale în vigoare ÅŸi principiilor contabilităţii;
  • EvidenÅ£a analitică ÅŸi sintetica clienÅ£i, furnizori;
  • Evidenţă mijloace fixe, calculul amortizării;
  • Elaborarea balanÅ£ei de verificare lunară;
  • Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA ÅŸi cartea mare;
  • Contabilitate de gestiune si calculaÅ£ia costurilor;
  • EvidenÅ£a obiectelor de inventar aflate in folosinţă;
  • Întocmirea ÅŸi depunerea declaraÅ£iilor privind taxele ÅŸi impozitele cerute de legislaÅ£ia in vigoare;
  • Întocmirea documentelor necesare inventarierii anuale;
  • Întocmirea altor situaÅ£ii sau rapoarte cerute de legislaÅ£ia în vigoare;
  • Întocmirea, verificarea ÅŸi certificarea bilanÅ£ului contabil;
  • Clarificarea soldurilor incerte ale unor partenerei (în temeiul documentelor deÅ£inute – contracte, facturi, chitanÅ£e, documente de transport, ordine de compensare ÅŸi altele)
  • Consolidarea balanÅ£elor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor în bilanÅ£;
  • Asistenţă la întocmirea dosarelor pentru împrumuturi bancare

 

Cel de-al doilea tip de serviciu, referitor la personal ÅŸi salarizare presupune:

 

  • Întocmirea ÅŸi depunerea statelor de plată a salariilor;
  • Întocmirea ÅŸi depunerea declaraÅ£iilor privind obligaÅ£iile aferente drepturilor de personal;
  • Consultanţă privind întocmirea dosarelor de personal;
  • Elaborarea ÅŸi depunerea fiÅŸelor fiscale;

 

Serviciile de consultanţă, asistenţă şi rapoarte de analiză economico-financiară şi fiscală se referă la:

 

  • Analiza structurilor financiare;
  • Analiza fluxurilor financiare, cash-flow-ului;
  • Analiza datoriilor si creanÅ£elor;
  • Analiza capitalurilor ÅŸi a imobilizărilor;
  • Întocmirea bugetului de venituri ÅŸi cheltuieli;
  • Consultantă privind legislaÅ£ia financiar-contabilă ÅŸi fiscală la nivelul organizaÅ£iei dumneavoastră;
  • AsistenÅ£a contribuabilului pe timpul controalelor fiscale;
  • Consultanţă pentru efectuarea operatiuniilor de divizare, fuziune, lichidare.

 

Pe lângă aceste servicii, clienÅ£ii vor beneficia de scanarea tuturor documentelor lunare, semestriale ÅŸi anuale importante ÅŸi specificate mai sus ÅŸi predarea acestora pe suport magnetic (CD).

Tarifele serviciilor pe care le oferim în cadrul misiunilor fundamentale, de Å£inere a contabilităţii, variază in funcÅ£ie de volumul de muncă depus, pe care îl evaluăm prin prisma a două criterii majore:

  • numărul de angajaÅ£i;
  • numărul înregistrărilor contabile

 

Pentru misiuni specifice, care presupun o colaborare dedicată unui domeniu de interes restrâns, criteriul folosit este cifra de afaceri.